this is real, this is me.

tjaaaa.
igår dega jag ganska lång tid av dagen, sen på kvällen gick jag ut och träffa pajam bejbi. har inte varit med henne på eviheter, men de ska fanimej ändras nu bestämde vi :). Efter vi varit någon timme så skulle jag hem men då stötte jag på tina och matilda , och dega lite med dom hehe. Seeen efter ett tag kom tessan och virre, så hängde jag på dem. eller a jag var nog inte så jävla socail, vi träffa massa annat folk som jag i stort sett bara hälsa på sen gick jag iväg och prata i telefonen hela tiden. Jag prata med sami som jag varken träffat eller hört av på 2månader. Så de va skitkul och höra av honom, fast är ganska trött idag. Vi snacka till halv 5 på morgonen. samanlagt lite mer än 6 timmar! men ja dee va naaajs. Snart ska jag iallfall börja packa inför dalarna imorgon!  och senare ikväll ska ja träffa tessbert. De blir paraply och långbyxor. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0