tisdag...

okej sa att ja troligen skulle börja blogga på söndagen, men söndag och tisdag. Samma sak typ hehehe .. Fredagen var iallfall ganska olyckad. Eller ja, jag har en bror som ofta har en tendes att lyckas förstöra för mig typ .. sen på lördagen åkte jag på en fucking spontan kryssning! och de va typ de roligaste ja gjort på länge! :D var så jävla kul. jag åkte med nathalie och de va awsome! ska man på kryssning ska man med en vild och vågad. och liksom inte någon som typ itne vågar nått, så nathalie var ju bästa! :D. och på söndagen kom ja hem sent och var inte så jätte pigg så de vart nana tidigt. okeeej måndags ... inget speceillt gårn på kvällen inte s åmycket mer faktist.

& nu ska jag iallfall plugga till spanskagrejs imorgon. skit kul. men får väl dagdrömma lite under tiden. ha de bäwst

bild från turkiet. jag typ skulle döda för att få åka tillbaka en jävla cp vecka!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0