i knoooooooooooooow

att jag varit lika awsome som en gardin på att blogga på sistone. hehe. men asså a shit the same, inga reasons varför heller heh. Iaf turkiet var bääääääst!  alltså de va skit kul verkigen. lite bilder får ni senare.

Idag är det iaf fredag som de flesta kanske vet hihi, men de är inte vilken fredag som helst. De är nämligen veronicas födelsedag :D! Grattis bebis. hon får faktist cykla utan hjälm nu.

HAHAHHAAH måste bara byta ämne, men de är en geting mitt emot mig och jag skrek stick, knasig jag är.

iaf virres födelsedag och de tänkte vi såklart fira. och jag tror de kommer bli jätte kul! så nu har jag iaf en anledning till att upptaderingen kommer suga i helgen. ikväll ska vi fira och imorgon ska vi ta de lungt och umgås. men på söndag kanske de blir min comeback. Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0